Seda viimast ma tõesti ei osanud oodata

Naabrinaine arvab, et ma ei tea lapsekasvatamisest midagi, aga ma tean piisavalt, et taibata: lugeda tuleb siis, kui laps magab. Ja kui on väga huvitav raamat, siis viskan ennast lapse kõrvale. Nagu täna. Laps tunneb ihu lõhna ja magab rahulikumalt, magab kauem. Vahel, kui ta juba ringutama hakkab, kuid mul on väga vaja teada, mis Lucia Berlini alkohoolikust peategelasega edasi hakkab juhtuma, nagu täna, pistan rinna lapsele suhu ja ta magab edasi.

Nii saingi teada, et ta õel on vähk ja New Yorgis õitsevad magnooliad. Seda viimast ma ei osanud tõesti oodata.

One thought on “Seda viimast ma tõesti ei osanud oodata

  1. Pingback: Kuigi korraks oli valus, oli samas hea ka | Anna-Maria Penu

Lisa kommentaar

