Harjutus kriisihetkeks

Aeglusta sammu, peatu, seisata. Proovi kirjeldada, mida sa endas/endaga kaasas kannad. Räägi, räägi sellest natukene veel. Seejärel sulge silmad ja tunneta siiralt ja sügavalt, mida sa hetkel tunned. Mismoodi see teema/inimene/suhe välja näeb? On tal lõhn ja maitse? Mismoodi ta astub, räägib, on? Lase oma kätel, jalgadel, peal, tervel kehal liikuda vabalt, igas suunas, igatmoodi. Proovi ulatuda nii kõrgele, kaugele ja sügavale, kui vähegi suudad. Tee häält, kilju, karju, urise, sisise. Naera ja nuta. Nuta ja vaiki. Kui keha on leidnud teatud mustri, siis aeglusta liigutuste rütmi. Pisut veel, veel natukene. Jää päris aeglaseks kuni sisemaailm selgineb ja keha tunneb end selles liigutuses hästi. Sa arvatavasti naeratad sel hetkel, sest kohtud maailmaga iseendas ja see koht on suur ja ilus ja helge. Ole seal natuke veel! Hoia seda tunnet endas, kinnista see igasse rakku!

Kui tunned, et oled valmis, siis ava silmad ja vaata tagasi sinna, kust alustasid. Vaata seda teemat, probleemi, suhet, inimest, muret nüüd.  Sa näed selgemalt, õrnemalt, suurema rahu ja armastusega nii et astu selle teema poole. Mida sa teeksid, ütleksid, tunneksid nüüd teistmoodi? Mida sa ütleksid iseendale?

Sul on vastus, teadmine, mõistmine. See oli sul algusest peale, ainult et nüüd sa näed seda.

On imeline, kui palju teab meie keha. Hoia ja kuula teda kogu aeg.

Advertisements

One thought on “Harjutus kriisihetkeks”

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s